Shipping & Delivery

Wij verzenden als een service en dat is altijd op uw eigen risico. Wanneer een pakket niet aankomt, dan zullen wij u geen nieuw pakket toesturen. Het risico dragen wij op u over op het moment dat wij het pakket afgeven bij het verzendpunt.

U bent altijd van harte welkom om het pakket bij ons op te halen. Wij vinden dat het te veel en te vaak voorkomt om dit risico te dragen. Als wij dit zouden moeten dragen, dan zouden we de prijzen fors moeten verhogen. U krijgt bij ons altijd een track en trace en we zullen u uiteraard helpen bij het instellen van een onderzoek bij de verzender.

Super vervelend, maar fouten maken is menselijk en ongelukjes zitten in een klein hoekje. Wanneer er iets stuk is of wanneer er iets ontbreekt, dan moeten we dat uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst weten. Wanneer dit later is, dan nemen we het probleem niet meer in behandeling. Mail ons of stuur een whatsapp en dan helpen we je verder. Omdat we ook maar mensen zijn, nemen wij van iedere bestelling een foto, zodat we altijd terug kunnen zien of we iets wel of niet bij de bestelling gedaan hebben. Dit vermindert fraude, maar zo tackelen we ook onze eigen fouten. Voor zowel u als ons een fijne gedachte.

Wat hebben we van je nodig?

-   Het factuurnummer

-   Je voor- en achternaam

-   Het betreffende product dat ontbreekt of stuk is

-   Foto's van het product dat stuk is

Mail dit alles naar: info@xtremesmile.nl

App dit naar: 06-54924343

We nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling. Als maximum hanteren we 14 dagen als afhandelingstermijn. Doorgaans kunnen we dit veel sneller. (Maar goed, formaliteiten hè ;)

Wat doe ik met het product dat kapot is?

-   U bewaart het

-   Wanneer wij besluiten dat u het product moet retourneren, dan ontvangt u van ons een verzendlabel

-   Verstuur het product zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen bij een desbetreffend pakketpunt.

-   Gooi in ieder geval niks zo maar weg, want dan kunnen we sowieso niets meer voor u betekenen. Alles in goed overleg.

Installing PrestaShop Module

PrestaShop is very easy to install. Once all the files are on your web server, you should be able to start configuring your shop in no less than 5 minutes in most cases: the installation process is very simple, as the installer takes care of everything for you. Less experienced users might need between 10 and 20 minutes to complete the whole process.

Before you get started, make sure you have all the requirements available: server space at a hosting provider, domain name, FTP client, text editor. Makes sure to follow the instructions in the "What you need to get started" page first: http://doc.prestashop.com/display/PS16/What+you+need+to+get+started.

Open source means that PrestaShop’s code is made public for the community and public to edit. We encourage contributions so we can continue building software based on real life merchant experiences.

ClassyDevs is a team of 13+ smart, talented humans who are passionate about coding and love to support thousands of new PrestaShop loving customers every year. As a privately owned company backed by SmartDataSoft, we’re able to work smoothly and respond to our customers’ needs without anything getting in our way. We love to invest in programming, research, customer support, and important Modules with an awesome design for sure.

PrestaShop is Open Source and uses Open Software License (OSL) v3.0. This means that you can use, modify and share the code of PrestaShop, but only under certain conditions.

Product added to compare.