Kan Ik Retourneren?
Indien u bij ons bestelt, dan gaan wij er van uit dat u bedrijfsmatig bestelt en akkoord gaat met onze Algemene B2B voorwaarden. B2B klanten hebben géén retourrecht, echter in sommige gevallen willen we hier van af wijken. Retourneren is alleen mogelijk indien dit schriftelijk / per mail / óf per whatsapp met ons overlegd wordt en u een akkoord krijgt om het product retour te sturen. Het product dient ongeopend en in de originele verpakking retour gezonden te worden. Verzendkosten en kosten om het product te retourneren worden door ons niet gerestitueerd. Bleekgels, mondspreiders en voorbehandelsprays worden door ons nooit terug genomen in verband met hygiëne & productveiligheid.
Wanneer er tijdens een retournering producten kwijt raken bij de verzender, dan kunnen wij daar niet verantwoordelijk voor worden gehouden. Retourneren is voor het risico van de klant. Wij berekenen 15% herbevoorradingskosten op de totale waarde van de geretourneerde goederen, tenzij een andere waarde is overeengekomen wanneer de goederen worden geretourneerd of geannuleerd. (administratiekosten, verpakken etc.). Het krediet dat overblijft na aftrek van de kosten zetten wij in uw account en is vrij besteedbaar in onze webwinkel. Kredieten worden niet uitgekeerd.