Bestellen, betalen & bezorgen bij X-treme Smile

Hoe lang duurt bezorgen?

X-treme Smile levert voornamelijk direct uit voorraad, waardoor de levertijd over het algemeen 1 tot 3 werkdagen bedraagt. Bestellingen die voor 15.00 uur geplaatst en betaald zijn, worden meestal dezelfde dag nog in behandeling genomen, soms de volgende werkdag. Wij doen ons best uw bestelling zo vlot mogelijk te verzenden, echter zijn wij ook afhankelijk van de post. Uw bestelling wordt doorgaans verzonden met DHL, PostNL of DPD. Houdt u dus altijd rekening met 3 werkdagen. Bestellingen die geplaatst zijn op zaterdag of zondag heeft u nooit eerder dan dinsdag binnen. Wij versturen op maandag, dinsdag en donderdag. Op vrijdagen zijn wij gesloten voor bezoek, maar wél telefonisch geopend van 10.00 uur tot 13.00 uur en dan hebben we mooi op tijd weekend. 

Ik heb mijn pakket niet op tijd binnen en nu ben ik boos!

Helaas gebeurt dit soms. Soms zijn het mensenlijke fouten, maar meestal gaat er iets mis bij de post. Dit kunnen we echter niet voorkomen. Wat u altijd moet begrijpen is dat we niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden door het niet of te laat leveren door de pakketdienst. Het lijkt onnodig dit aan te geven, maar soms gebeurt het toch dat een pakket later binnenkomt dan gehoopt. Daar kunnen we echt niets aan doen. Tijdig bestellen zorgt voor minder stress en dan met name voor u. Laten we gewoon lief zijn voor elkaar en begrip tonen. 

Wat zijn de verzendkosten? Is er gratis verzending?

De verzend- en verpakkingskosten zijn bij ons binnen Nederland altijd €5,95 (grote zendingen en buitenlandzendingen uitgezonderd). We weten allemaal dat verzenden geld kost en dat dit vrij prijzig is. De klant betaalt dit linksom of rechtsom (in de productprijzen stoppen bijvoorbeeld), daarom zijn we liever transparant in de kosten en kiezen wij voor een betaalbaar aanbod. Dat betekent meer voordeel voor de klant die grotere bestellingen doet. Vindt u verzendkosten vervelend? U bent natuurlijk altijd welkom om uw bestelling bij ons af te halen. Dit kan op afspraak.

Krijg ik een track & trace? En wat als mijn pakketje kwijt is?

Ja. U ontvangt de Track & Trace gegevens in uw e-mail, zodat u uw zending eenvoudig kunt volgen. Deze krijgt u op het moment dat wij met uw zending aan de slag gaan. Belangrijk is wel dat u het juiste e-mail adres hebt ingegeven, anders krijgt u de code namelijk niet. Controleer ook altijd uw spam box. Vragen over uw zending? Bel éérst met de pakketdienst. Die kunnen meer zien dan wij. Het risico van de verzending wordt op u overgedragen, zodra wij tot verzending zijn overgegaan. Mocht een pakket kwijt raken, dan kunnen wij daarvoor niet verantwoordelijk worden gehouden. U bent altijd welkom om bij ons de goederen op te halen. Dan u zeker zeker dat de producten niet kwijt raken en wij ook.

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Betalen bij X-treme Smile kan op verschillende manieren. Via de webshop is het mogelijk om via  een beveiligde SSL verbinding te betalen via iDeal, Paypal, Sofortbanking en In3 en nog veel meer betalingsmogelijkheden. Onze klanten uit andere landen kunnen dus ook gewoon online betalen. In termijnen betalen is ook mogelijk bij ons. Lees hieronder verder om meer te weten over betalen in termijnen.

Kan ik in termijnen betalen?

  • - In3: Betaal zonder rente in 3 keer via de online betaalmethode PayIn3. Ons advies is om eert een account aan te maken, zodat je precies weet tot welk bedrag je kunt gaan.
  • - Spraypay: Betaal in meerdere termijn met deze online betaalmethode. Je betaalt rente, dus let op: geld lenen, kost geld. Voor meer informatie kun je kijken op de webpagina van Spraypay.
  • - Leasen: Ook kun je onze producten leasen en dan maandelijkse termijnen betalen in 15, 24, 36, 48 en 60 maanden. Zo hou jij je geld beschikbaar voor andere doeleinden. Bel ons en dan maken wij graag een rekenvoorbeeld voor jou.

Hoe bewust gaan jullie om met het milieu? Verzenden vervuilt toch?

Dat klopt. We kunnen dit proces helaas niet veranderen, maar we kunnen wel zorgen dat er niets verspild wordt. Wij geven om onze kinderen en geven de planeet graag door in een goede conditie. Daarom zijn al onze cosmetische producten niet getest op dierenen zorgen wij er voor dat we zo veel mogelijk recyclen. Wij gebruiken voor verzending van onze producten daarom zo veel mogelijk gebruikte dozen. Niet alleen voordeliger voor u, maar ook voor ons milieu en de bomen en dieren in het regenwoud.

Kan ik retourneren?

Omdat wij een groothandel zijn, werken wij volgens B2B voorwaarden. Indien u bij ons bestelt, dan gaan wij er van uit dat u bedrijfsmatig bestelt en akkoord gaat met onze Algemene B2B voorwaarden. B2B klanten hebben géén retourrecht, echter in sommige gevallen willen we hier van af wijken. Retourneren is alleen mogelijk indien dit schriftelijk / per mail / óf per whatsapp met ons overlegd wordt en u een akkoord krijgt om het product retour te sturen. Het product dient ongeopend en in de originele verpakking retour gezonden te worden. Verzendkosten en kosten om het product te retourneren worden door ons niet gerestitueerd. Bleekgels, mondspreiders en voorbehandelsprays worden door ons nooit terug genomen in verband met hygiëne & productveiligheid. Wanneer er tijdens een retournering producten kwijt raken bij de verzender, dan kunnen wij daar niet verantwoordelijk voor worden gehouden.

Uw bestelling annuleren

Als aanvulling op het onderwerp retourneren. Wanneer een bestelling geplaatst is, dan is deze niet te annuleren. Wij gaan er van uit dat u besteld volgende de normale B2B regels en wetgeving en dat maakt de bestelling onherroepelijk. In sommige gevallen kunnen wij hiervan afwijken.

  • 1. Omdat wij dit vrijwillig doen geldt het volgende: Annuleren of retourneren is alleen mogelijk mits wij het product niet reeds verzonden hebben en/of in verkoopbare staat en ongeopend. Bleekgels, tandpasta's en mondspreiders kunt u nooit retourneren. Wanneer wij besluiten dat de order geannuleerd kan worden, dan ontvangt u van ons een tegoedbon ter waarde van de orderhoogte. De waardebon wordt niet uitgekeerd en is vrij besteedbaar in onze online winkel. Wij zetten dat tegoed in uw account.
  • 2. Wij berekenen 15% herbevoorradingskosten op de totale waarde van de geretourneerde goederen, tenzij een andere waarde is overeengekomen wanneer de goederen worden geretourneerd of geannuleerd. (administratiekosten, verpakken etc.)
Product toegevoegd aan vergelijking