Featured Questions

Faq Sections

Verzenden & Ontvangen

Wij verzenden als een service en dat is altijd op uw eigen risico. Wanneer een pakket niet aankomt, dan zullen wij u geen nieuw pakket toesturen (zie onze B2B voorwaarden). Het risico dragen wij op u over op het moment dat wij het pakket afgeven bij het verzendpunt.

U bent altijd van harte welkom om het pakket bij ons op te halen. Wij vinden dat het te veel en te vaak voorkomt om dit risico te dragen. Als wij dit risico zouden moeten dragen, dan zouden we de prijzen fors moeten verhogen. U krijgt bij ons altijd een track en trace en we zullen u uiteraard helpen bij het instellen van een onderzoek bij de verzender of het lokaliseren van uw pakket. 

Wat u eerst kunt doen:

  • - Vraag uw buren of zij uw pakket ontvangen hebben
  • - Bel met de bezorgdienst

Super vervelend, maar fouten maken is menselijk en ongelukjes zitten in een klein hoekje. Wanneer er iets stuk is of wanneer er iets ontbreekt, dan moeten we dat uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst weten. Wanneer dit later is, dan nemen we het probleem niet meer in behandeling. Mail ons of stuur een whatsapp en dan helpen we je verder. Omdat we ook maar mensen zijn, nemen wij van iedere bestelling een foto, zodat we altijd terug kunnen zien of we iets wel of niet bij de bestelling gedaan hebben. Dit vermindert fraude, maar zo tackelen we ook onze eigen fouten. Voor zowel u als ons een fijne gedachte. Wanneer er na controle iets ontbreekt, dan kunnen we het geld terug storten of het tegoed in uw account zetten. Naleveren doen we niet, gezien de hoge verzendkosten (en we hebben al vele jaren onze prijzen niet verhoogd en dat willen we ook niet doen voor de toekomst.)

Wat hebben we van je nodig?

  • -   Het factuurnummer
  • -   Je voor- en achternaam
  • -   Het betreffende product dat ontbreekt of stuk is
  • -   Foto's van het product dat stuk is
  • -   Mail dit alles naar: info@xtremesmile.nl
  • -   Of App dit naar: 06-54924343
  • -   We nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling. Als maximum hanteren we 14 dagen als afhandelingstermijn. Doorgaans kunnen we dit veel sneller. (Maar goed, formaliteiten hè ;)

Wat doe ik met het product dat kapot is?

  • -   U bewaart het! Gooi in ieder geval niks zo maar weg, want dan kunnen we sowieso niets meer voor u betekenen. Alles in goed overleg.
  • -   Wanneer wij besluiten dat u het product moet retourneren, dan ontvangt u van ons een verzendlabel.
  • -   Verstuur het product zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen bij een desbetreffend pakketpunt.
  • -   Bij ontvangst van het defecte product, verzenden wij u het vervangende product of komen met een andere oplossing.

Hoe Lang Duurt Bezorgen?

X-treme Smile levert voornamelijk uit voorraad, waardoor de levertijd over het algemeen 1 tot 3 werkdagen bedraagt. Bestellingen die vóór 15.00 uur geplaatst en betaald zijn, worden meestal dezelfde dag nog in behandeling genomen.

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo vlot mogelijk te verzenden, alleen hebben we geen zicht op hoe snel de bezorgdienst uw bestelling verwerkt. Uw tracking gegevens krijgt u in een losse e-mail, zodra wij het verzendlabel aanmaken en zo kunt u dus zelf in de gaten houden wanneer het komt. Kijk ook altijd even in de spam box en zorg er voor dat uw e-mail adres correct ingegeven is, omdat ons systeem kopieert wat u zelf invult. Let ook even goed op het huisnummer.

Uw bestelling wordt doorgaans verzonden met DHL, PostNL of DPD. Houdt u dus altijd rekening met 3 werkdagen. Bestellingen die geplaatst zijn op vrijdag, zaterdag of zondag heeft u nooitt eerder dan dinsdag binnen. Wij versturen op maandag, dinsdag en donderdag.

Show More

Retourneren & Annuleren

Indien u bij ons bestelt, dan gaan wij er van uit dat u bedrijfsmatig bestelt en akkoord gaat met onze Algemene B2B voorwaarden. B2B klanten hebben géén retourrecht, echter in sommige gevallen willen we hier van af wijken. Retourneren is alleen mogelijk indien dit schriftelijk / per mail / óf per whatsapp met ons overlegd wordt en u een akkoord krijgt om het product retour te sturen. Het product dient ongeopend en in de originele verpakking retour gezonden te worden. Verzendkosten en kosten om het product te retourneren worden door ons niet gerestitueerd. Bleekgels, mondspreiders en voorbehandelsprays worden door ons nooit terug genomen in verband met hygiëne & productveiligheid.

Wanneer er tijdens een retournering producten kwijt raken bij de verzender, dan kunnen wij daar niet verantwoordelijk voor worden gehouden. Retourneren is voor het risico van de klant. Wij berekenen 15% herbevoorradingskosten op de totale waarde van de geretourneerde goederen, tenzij een andere waarde is overeengekomen wanneer de goederen worden geretourneerd of geannuleerd. (administratiekosten, verpakken etc.). Het krediet dat overblijft na aftrek van de kosten zetten wij in uw account en is vrij besteedbaar in onze webwinkel. Kredieten worden niet uitgekeerd.

Als aanvulling op het onderwerp retourneren. Wanneer een bestelling geplaatst is, dan is deze niet te annuleren. Wij gaan er van uit dat u besteld volgende de normale B2B regels en wetgeving en dat maakt de bestelling onherroepelijk. In sommige gevallen kunnen wij hiervan afwijken.

1. Omdat wij dit vrijwillig doen geldt het volgende: Annuleren of retourneren is alleen mogelijk mits wij het product niet reeds verzonden hebben en/of in verkoopbare staat en ongeopend. Bleekgels, tandpasta's en mondspreiders kunt u nooit retourneren. Wanneer wij besluiten dat de order geannuleerd kan worden, dan ontvangt u van ons een tegoedbon ter waarde van de orderhoogte. De waardebon wordt niet uitgekeerd en is vrij besteedbaar in onze online winkel. Wij zetten dat tegoed in uw account.

2. Wij berekenen 15% herbevoorradingskosten op de totale waarde van de geretourneerde goederen, tenzij een andere waarde is overeengekomen wanneer de goederen worden geretourneerd of geannuleerd. (administratiekosten, verpakken etc.)

Betalen

Jazeker, dat kan.

  • - In3: Betaal zonder rente in 3 keer via de online betaalmethode PayIn3. Ons advies is om eert een account aan te maken, zodat je precies weet tot welk bedrag je kunt gaan.
  • - Spraypay: Betaal in meerdere termijn met deze online betaalmethode. Je betaalt rente, dus let op: geld lenen, kost geld. Voor meer informatie kun je kijken op de webpagina van Spraypay.
  • - Leasen: Ook kun je onze producten leasen en dan maandelijkse termijnen betalen in 15, 24, 36, 48 en 60 maanden. Zo hou jij je geld beschikbaar voor andere doeleinden. Bel ons en dan maken wij graag een rekenvoorbeeld voor jou.

Betalen in termijnen kan soms super handig zijn. Soms heb je je geld gewoon even ander nodig en dan is het handig dat je een groot bedrag even kan spreiden voor een bepaalde periode.

Vanaf nu is het ook mogelijk om bij ons je bleeklamp te leasen. Wij zijn een samenwerking aangegaan met een betrouwbare leasemaatschappij, die ook samenwerking hebben met onze andere collega's in de beautysector. Betalen in termijnen was bij ons al mogelijk met de online betaalmethodes In3 en Spraypay, maar met onze leasepartner wordt het proces eenvoudiger. Natuurlijk zijn er altijd voorwaarden aan verbonden. Zo moet je bedrijf bijvoorbeeld wel al een jaar bestaan, is het minimumbedrag 500 euro ex btw en zullen zij een snelle kredietwaardigheidscheck doen. 

Wil jij weten wat de maandbedragen zijn? Wij maken graag een actuele berekening voor jou. Een voorbeeld van de tarieven zijn bijvoorbeeld op het moment dat we dit schrijven als volgt:

  •    Beyond Polus in 15 maanden: €326,72 netto / in 24 maanden: €210,22 / in 36 maanden: € 144,45
  •    Beyond II Ultra in 15 maanden: €154,52 netto / in 24 maanden: €99,75 / in 36 maanden: € 69,17
  •    X-treme Smile in 15 maanden: €205,12 netto / in 24 maanden: €131,98 / in 36 maanden: € 90,69
  •    X-treme Smile Ultra in 15 maanden: €193,17 netto / in 24 maanden: €124,70 / in 36 maanden: € 86,47
  •    X-treme Smile Pro in 15 maanden: €139,06 netto / in 24 maanden: €89,77 / in 36 maanden: € 62,25
  •    Koopoptie: Aan het einde van de lease periode heeft u het recht om het apparaat tegen 5% van de oorspronkelijke waarde over te nemen van de leasemaatschappij.

Geïnteresseerd? Bel ons op 06-54924343 en we helpen je graag verder.

Betalen bij X-treme Smile kan op verschillende manieren. Via de webshop is het mogelijk om via een beveiligde SSL verbinding te betalen via iDeal, Paypal, Sofortbanking, Biller, Spraypay en In3. Onze klanten uit het buitenland kunnen dus ook gewoon online betalen. In termijnen betalen is ook mogelijk bij ons. Lees voor meer informatie verder op deze pagina.

Opleiding

Geen probleem. Bel ons en we gaan samen de neus in de agenda steken en dan komen we altijd tot een passende oplossing. Ons telefoonnummer: 06-54924343

Ja hoor. Wanneer je een starterskit bij ons hebt gekocht, dan kun je inderdaad een certificaat halen. Je krijgt hem écht niet kado, je moet hem wel echt halen dus! Het is in zowel jouw belang als in ons belang, dat jij je werk goed uitvoert, want jij wilt blije klanten en wij ook ;) Dus we zijn streng (maar rechtvaardig).

De stappen:

  1.   Scan de QR code achterop je koffertje.
  2.   Bekijk de stappen in de video.
  3.   Ga oefenen!
  4.   Wanneer je er klaar voor bent, dan maak je een video om naar ons toe te sturen.
  5.   Wij controleren deze doorgaans binnen 2 weken.
  6.   Je bent geslaagd of je moet nog een video maken.

Waar moet je video aan voldoen?

  1.   Je hanteert de reguliere hygiëneregels. Daar letten we op! (Haren vast, mondmasker, handschoenen)
  2.   Je volgt de stappen exact als in de video. Wijk daar a.u.b. niet van af.
  3.   Je werkt op een (levend) model, dus geen oefengebitje. Een mens praat en beweegt namelijk.
  4.   Je zorgt er voor dat we de stappen duidelijk kunnen zien van dichtbij.
  5.   De video mag niet versneld zijn.

Hoe verstuur je hem:

  1.   Bij voorkeur via Whatsapp
  2.   Lukt dat niet, dan via Wetransfer

Hoe lang duurt het voordat ik het certificaat krijg?

  1.   Wij hanteren 2 weken om de video na te kijken. Vaak gaat dit sneller, maar we houden graag een slag om de arm.
  2.   Wanneer je direct je voor en achternaam + je e-mailadres meestuurt in de app, dan weten wij precies wat er op moet staan en waar we hem het best heen kunnen sturen en hoeven we dat niet nog eens te vragen. Makkelijk voor ons en sneller voor jou.

Meerdere Certificaten Per Startpakket?

  •   Dat kan, maar dan ontvangen we ook graag meerdere filmpjes.
  •   Een extra certificaat kost €39,95 per stuk. Waarom dit meer kost? Het kost tijd om het certificaat te laten maken en om alle filmpjes te reviewen en hierop onze feedback te geven.
  •   Certificaten worden alleen uitgereikt aan de personen die de training gedaan hebben én de video met succes verzonden en behaald hebben. Zo weten wij dat diegene hem ook echt verdiend heeft én weet waar hij/zij mee bezig is. Dit zorgt voor een consistente kwaliteit aan behandelaren.

Algemeen

Wanneer je account niet automatisch goedgekeurd wordt, dan heb je een account aangemaakt zonder je bedrijfsgegevens in te vullen. Wij moeten dan handmatig je account keuren.

-

In welke gevallen wordt mijn account goedgekeurd?

  •   Wanneer je een account aanmaakt met je bedrijfsgegevens (automatische goedkeuring).
  •   Wanneer je een tandheelkundige achtergrond hebt.
  •   Wanneer je een cursus gevolgd hebt (bij ons of elders) en ons een certificaat stuurt per WhatsApp.
  •   Wanneer je juist een cursus of starterskit wilt, ook als particulier. Na het behalen van je certificaat ben je voor ons een professional.

-

We leveren professionele producten, die dus ook alleen geschikt zijn voor professioneel gebruik en alleen goed gebruikt kunnen worden, wanneer je beschikt over de juiste kennis. Wanneer je account dus nog goedgekeurd moet worden, stuur ons dan even een Whatsapp op +31654924343 of bel ons (binnen onze openingstijden).

Openingstijden

  • -  Maandag tot en met donderdag: 10.00 uur tot 17.00 uur (winkel geopend)
  • -  Vrijdag: 10.00 uur tot 13.00 uur (winkel gesloten)
  • -  Let op: In de zomer hebben wij een aangepast rooster!
  • -  Alle reguliere feestdagen zijn wij gesloten!

Zomerrooster

In de zomer hebben wij aangepaste openingstijden. Deze geven we altijd door via onze social kanalen en via nieuwsbrief. Daarnaast vermelden wij het altijd op de website en komt er een vakantie pop-up.

Product toegevoegd aan vergelijking