Featured Questions

Faq Sections

Shipping & Delivery

Wij verzenden als een service en dat is altijd op uw eigen risico. Wanneer een pakket niet aankomt, dan zullen wij u geen nieuw pakket toesturen. Het risico dragen wij op u over op het moment dat wij het pakket afgeven bij het verzendpunt.

U bent altijd van harte welkom om het pakket bij ons op te halen. Wij vinden dat het te veel en te vaak voorkomt om dit risico te dragen. Als wij dit zouden moeten dragen, dan zouden we de prijzen fors moeten verhogen. U krijgt bij ons altijd een track en trace en we zullen u uiteraard helpen bij het instellen van een onderzoek bij de verzender.

Super vervelend, maar fouten maken is menselijk en ongelukjes zitten in een klein hoekje. Wanneer er iets stuk is of wanneer er iets ontbreekt, dan moeten we dat uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst weten. Wanneer dit later is, dan nemen we het probleem niet meer in behandeling. Mail ons of stuur een whatsapp en dan helpen we je verder. Omdat we ook maar mensen zijn, nemen wij van iedere bestelling een foto, zodat we altijd terug kunnen zien of we iets wel of niet bij de bestelling gedaan hebben. Dit vermindert fraude, maar zo tackelen we ook onze eigen fouten. Voor zowel u als ons een fijne gedachte.

Wat hebben we van je nodig?

-   Het factuurnummer

-   Je voor- en achternaam

-   Het betreffende product dat ontbreekt of stuk is

-   Foto's van het product dat stuk is

Mail dit alles naar: info@xtremesmile.nl

App dit naar: 06-54924343

We nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling. Als maximum hanteren we 14 dagen als afhandelingstermijn. Doorgaans kunnen we dit veel sneller. (Maar goed, formaliteiten hè ;)

Wat doe ik met het product dat kapot is?

-   U bewaart het

-   Wanneer wij besluiten dat u het product moet retourneren, dan ontvangt u van ons een verzendlabel

-   Verstuur het product zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen bij een desbetreffend pakketpunt.

-   Gooi in ieder geval niks zo maar weg, want dan kunnen we sowieso niets meer voor u betekenen. Alles in goed overleg.

Installing PrestaShop Module

PrestaShop is very easy to install. Once all the files are on your web server, you should be able to start configuring your shop in no less than 5 minutes in most cases: the installation process is very simple, as the installer takes care of everything for you. Less experienced users might need between 10 and 20 minutes to complete the whole process.

Before you get started, make sure you have all the requirements available: server space at a hosting provider, domain name, FTP client, text editor. Makes sure to follow the instructions in the "What you need to get started" page first: http://doc.prestashop.com/display/PS16/What+you+need+to+get+started.

Show More

Returns & Cancellation

There are several blog modules for PrestaShop. Among them SmartBlog is very good. PrestaBlog, Business Blog are also good modules to add blogs. Smartblog is the best free blog module for PrestaShop with most number of functionality and addons. Get SmartBlog for Free!!!

Enabling the multistore feature

Turning your single-shop PrestaShop installation into a multi-shop one is very simple:

  1. Log-in to your shop's administration.
  2. Go to the "Shop Preferences" menu and select the "General" page.
  3. Find the "Enable multistore" option, select "Yes".
  4. Save your changes

Payment

Jazeker kan dat. Wij hebben daarvoor verschillende manier en dat leggen we je graag uit.

  • Betalen met In3: Het woord zegt het al. Je betaalt alles in 3 keer. Deel 1 betaal je via iDeal in onze webshop en de andere 2 delen betaal je maandelijks aan In3; Onze betaalpartner. Je betaalt hierover geen rente. Lekker makkelijk betalen in 3 simpele termijnen zonder veel gedoe. Deze betaalmethode is alleen voor Nederlandse klanten. Wil je meer info? Bekijk dan onderstaand filmpje of kijk even op de website van In3

Crazyelements gives a huge flexibility to edit landing pages of PrestaShop websites. With the huge collection of addons and templates editing landing page is easier than ever. And people can make more and more beautiful landing page with it. Check how to edit landing page with Crazyelements.

Courses & Training

Geen probleem. Bel ons en we gaan samen de neus in de agenda steken en dan komen we altijd tot een passende oplossing. 

After the huge success of Slider Revolution 5. SmartDataSoft decided to bring the Slider Revolution 6 under the banner of ClassyDevs as a new module. Slider Revolution 6 is the best slider module for PrestaShop available.Get Slider Revolution 6.

General

Wanneer je je aanmeldt zonder bedrijfsgegevens, dan betekent dat voor ons dat je een particuliere klant bent óf dat je wellicht een training wilt volgen of een starterskit wilt. Wij leveren namelijk alleen aan bedrijven, aan mensen die een cursus gevolgd hebben óf die juist een cursus of starterskit willen. We leveren professionele producten, die dus ook alleen geschikt zijn voor professioneel gebruik. Wanneer je account dus nog goedgekeurd moet worden, stuur ons dan even een Whatsapp op +31654924343 of bel ons (binnen onze openingstijden).

Openingstijden

Maandag tot en met donderdag: 10.00 uur tot 17.00 uur (winkel geopend)

Vrijdag: 10.00 uur tot 13.00 uur (winkel gesloten)

Let op: In de zomer hebben wij een aangepast rooster!

Zomerrooster

In de zomer hebben wij aangepaste openingstijden.

  1.   Vanaf 28 juli tot en met 17 augustus zijn wij enkel op maandagen en donderdagen open.
  2.   Vanaf 18 augustus tot en met 1 september zijn wij compleet gesloten.
  3.   Bestellingen worden weer verzonden vanaf 4 september. Bestellen kan uiteraard gewoon.
Product added to compare.