Mijn bestelling is niet compleet of er is iets stuk. Wat nu?
Super vervelend, maar fouten maken is menselijk en ongelukjes zitten in een klein hoekje. Wanneer er iets stuk is of wanneer er iets ontbreekt, dan moeten we dat uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst weten. Wanneer dit later is, dan nemen we het probleem niet meer in behandeling. Mail ons of stuur een whatsapp en dan helpen we je verder. Omdat we ook maar mensen zijn, nemen wij van iedere bestelling een foto, zodat we altijd terug kunnen zien of we iets wel of niet bij de bestelling gedaan hebben. Dit vermindert fraude, maar zo tackelen we ook onze eigen fouten. Voor zowel u als ons een fijne gedachte. Wanneer er na controle iets ontbreekt, dan kunnen we het geld terug storten of het tegoed in uw account zetten. Naleveren doen we niet, gezien de hoge verzendkosten (en we hebben al vele jaren onze prijzen niet verhoogd en dat willen we ook niet doen voor de toekomst.)
Wat hebben we van je nodig?
- - Het factuurnummer
- - Je voor- en achternaam
- - Het betreffende product dat ontbreekt of stuk is
- - Foto's van het product dat stuk is
- - Mail dit alles naar: info@xtremesmile.nl
- - Of App dit naar: 06-54924343
- - We nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling. Als maximum hanteren we 14 dagen als afhandelingstermijn. Doorgaans kunnen we dit veel sneller. (Maar goed, formaliteiten hè ;)
Wat doe ik met het product dat kapot is?
- - U bewaart het! Gooi in ieder geval niks zo maar weg, want dan kunnen we sowieso niets meer voor u betekenen. Alles in goed overleg.
- - Wanneer wij besluiten dat u het product moet retourneren, dan ontvangt u van ons een verzendlabel.
- - Verstuur het product zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen bij een desbetreffend pakketpunt.
- - Bij ontvangst van het defecte product, verzenden wij u het vervangende product of komen met een andere oplossing.