Featured Questions

Faq Sections

Verzenden & Ontvangen

Wij verzenden als een service en dat is altijd op uw eigen risico. Wanneer een pakket niet aankomt, dan zullen wij u geen nieuw pakket toesturen (zie onze B2B voorwaarden). Het risico dragen wij op u over op het moment dat wij het pakket afgeven bij het verzendpunt.

U bent altijd van harte welkom om het pakket bij ons op te halen. Wij vinden dat het te veel en te vaak voorkomt om dit risico te dragen. Als wij dit risico zouden moeten dragen, dan zouden we de prijzen fors moeten verhogen. U krijgt bij ons altijd een track en trace en we zullen u uiteraard helpen bij het instellen van een onderzoek bij de verzender of het lokaliseren van uw pakket. 

Wat u eerst kunt doen:

- Vraag uw buren of zij uw pakket ontvangen hebben

- Bel met de bezorgdienst

Super vervelend, maar fouten maken is menselijk en ongelukjes zitten in een klein hoekje. Wanneer er iets stuk is of wanneer er iets ontbreekt, dan moeten we dat uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst weten. Wanneer dit later is, dan nemen we het probleem niet meer in behandeling. Mail ons of stuur een whatsapp en dan helpen we je verder. Omdat we ook maar mensen zijn, nemen wij van iedere bestelling een foto, zodat we altijd terug kunnen zien of we iets wel of niet bij de bestelling gedaan hebben. Dit vermindert fraude, maar zo tackelen we ook onze eigen fouten. Voor zowel u als ons een fijne gedachte.

Wat hebben we van je nodig?

-   Het factuurnummer

-   Je voor- en achternaam

-   Het betreffende product dat ontbreekt of stuk is

-   Foto's van het product dat stuk is

Mail dit alles naar: info@xtremesmile.nl

App dit naar: 06-54924343

We nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling. Als maximum hanteren we 14 dagen als afhandelingstermijn. Doorgaans kunnen we dit veel sneller. (Maar goed, formaliteiten hè ;)

Wat doe ik met het product dat kapot is?

-   U bewaart het

-   Wanneer wij besluiten dat u het product moet retourneren, dan ontvangt u van ons een verzendlabel

-   Verstuur het product zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen bij een desbetreffend pakketpunt.

-   Gooi in ieder geval niks zo maar weg, want dan kunnen we sowieso niets meer voor u betekenen. Alles in goed overleg.

Hoe Lang Duurt Bezorgen?

X-treme Smile levert voornamelijk direct uit voorraad, waardoor de levertijd over het algemeen 1 tot 3 werkdagen bedraagt. Bestellingen die voor 15.00 uur geplaatst en betaald zijn, worden meestal dezelfde dag nog in behandeling genomen. Wij doen ons best uw bestelling zo vlot mogelijk te verzenden, echter zijn wij afhankelijk van de post. Uw bestelling wordt doorgaans verzonden met DHL, PostNL of DPD. Houdt u dus altijd rekening met 3 werkdagen. Bestellingen die geplaatst zijn op vrijdag, zaterdag of zondag heeft u niet eerder dan dinsdag binnen. Wij versturen op maandag en donderdag.

Show More

Retourneren & Annuleren

Indien u bij ons bestelt, dan gaan wij er van uit dat u bedrijfsmatig bestelt en akkoord gaat met onze Algemene B2B voorwaarden. B2B klanten hebben géén retourrecht, echter in sommige gevallen willen we hier van af wijken. Retourneren is alleen mogelijk indien dit schriftelijk / per mail / óf per whatsapp met ons overlegd wordt en u een akkoord krijgt om het product retour te sturen. Het product dient ongeopend en in de originele verpakking retour gezonden te worden. Verzendkosten en kosten om het product te retourneren worden door ons niet gerestitueerd. Bleekgels, mondspreiders en voorbehandelsprays worden door ons nooit terug genomen in verband met hygiëne & productveiligheid.

Wanneer er tijdens een retournering producten kwijt raken bij de verzender, dan kunnen wij daar niet verantwoordelijk voor worden gehouden. Retourneren is voor het risico van de klant. Wij berekenen 15% herbevoorradingskosten op de totale waarde van de geretourneerde goederen, tenzij een andere waarde is overeengekomen wanneer de goederen worden geretourneerd of geannuleerd. (administratiekosten, verpakken etc.). Het krediet dat overblijft na aftrek van de kosten zetten wij in uw account en is vrij besteedbaar in onze webwinkel. Kredieten worden niet uitgekeerd.

Als aanvulling op het onderwerp retourneren. Wanneer een bestelling geplaatst is, dan is deze niet te annuleren. Wij gaan er van uit dat u besteld volgende de normale B2B regels en wetgeving en dat maakt de bestelling onherroepelijk. In sommige gevallen kunnen wij hiervan afwijken.

1. Omdat wij dit vrijwillig doen geldt het volgende: Annuleren of retourneren is alleen mogelijk mits wij het product niet reeds verzonden hebben en/of in verkoopbare staat en ongeopend. Bleekgels, tandpasta's en mondspreiders kunt u nooit retourneren. Wanneer wij besluiten dat de order geannuleerd kan worden, dan ontvangt u van ons een tegoedbon ter waarde van de orderhoogte. De waardebon wordt niet uitgekeerd en is vrij besteedbaar in onze online winkel. Wij zetten dat tegoed in uw account.

2. Wij berekenen 15% herbevoorradingskosten op de totale waarde van de geretourneerde goederen, tenzij een andere waarde is overeengekomen wanneer de goederen worden geretourneerd of geannuleerd. (administratiekosten, verpakken etc.)

Betalen

Jazeker kan dat. Wij hebben daarvoor verschillende manier en dat leggen we je graag uit.

  • Betalen met In3: Het woord zegt het al. Je betaalt alles in 3 keer. Deel 1 betaal je via iDeal in onze webshop en de andere 2 delen betaal je maandelijks aan In3; Onze betaalpartner. Je betaalt hierover geen rente. Lekker makkelijk betalen in 3 simpele termijnen zonder veel gedoe. Deze betaalmethode is alleen voor Nederlandse klanten. Wil je meer info? Bekijk dan onderstaand filmpje of kijk even op de website van In3

Betalen bij X-treme Smile kan op verschillende manieren. Via de webshop is het mogelijk om via  een beveiligde SSL verbinding te betalen via iDeal, Paypal, Sofortbanking, Biller, Spraypay en In3. Onze klanten uit België en Duitsland kunnen dus ook gewoon online betalen. In termijnen betalen is ook mogelijk bij ons. Met name de wat hogere bedragen. Deze zijn eenvoudig in 3 keer te betalen via In3. In alle gevallen is vooruitbetalen verplicht. Na trainingen is het mogelijk om bij ons te pinnen, indien u extra materialen wilt inkopen. In3 is alleen beschikbaar voor onze Nederlandse klanten.

Opleiding

Geen probleem. Bel ons en we gaan samen de neus in de agenda steken en dan komen we altijd tot een passende oplossing. Ons telefoonnummer: 06-54924343

Ja hoor. Wanneer je een starterskit bij ons hebt gekocht, dan kun je inderdaad een certificaat halen. Je krijgt hem écht niet kado, je moet hem wel echt halen dus!

De stappen:

  1.   Scan de QR code achterop je koffertje.
  2.   Bekijk de stappen in de video.
  3.   Ga oefenen!
  4.   Wanneer je er klaar voor bent, dan maak je een video om naar ons toe te sturen.
  5.   Wij controleren deze doorgaans binnen 2 weken.
  6.   Je bent geslaagd of je moet nog een video maken.

Waar moet je video aan voldoen?

  1.   Je hanteert de reguliere hygiëneregels. Daar letten we op!
  2.   Je volgt de stappen exact als in de video. Wijk daar a.u.b. niet van af.
  3.   Je werkt op een (levend) model, dus geen oefengebitje.
  4.   Je zorgt er voor dat we de stappen duidelijk kunnen zien van dichtbij.
  5.   De video mag niet versneld zijn.

Hoe verstuur je hem:

  1.   Bij voorkeur via Whatsapp
  2.   Lukt dat niet, dan via Wetransfer

Hoe lang duurt het voordat ik het certificaat krijg?

  1.   Wij hanteren 2 weken om de video na te kijken. Vaak gaat dit sneller, maar we houden graag een slag om de arm.
  2.   Wanneer je direct je voor en achternaam + je e-mailadres meestuurt in de app, dan weten wij precies wat er op moet staan en waar we hem het best heen kunnen sturen en hoeven we dat niet nog eens te vragen.

Algemeen

Wanneer je je aanmeldt zonder bedrijfsgegevens, dan betekent dat voor ons dat je een particuliere klant bent óf dat je wellicht een training wilt volgen of een starterskit wilt. Wij leveren namelijk alleen aan bedrijven, aan mensen die een cursus gevolgd hebben óf die juist een cursus of starterskit willen. We leveren professionele producten, die dus ook alleen geschikt zijn voor professioneel gebruik. Wanneer je account dus nog goedgekeurd moet worden, stuur ons dan even een Whatsapp op +31654924343 of bel ons (binnen onze openingstijden).

Openingstijden

Maandag tot en met donderdag: 10.00 uur tot 17.00 uur (winkel geopend)

Vrijdag: 10.00 uur tot 13.00 uur (winkel gesloten)

Let op: In de zomer hebben wij een aangepast rooster!

Zomerrooster

In de zomer hebben wij aangepaste openingstijden.

  1.   Vanaf 28 juli tot en met 17 augustus zijn wij enkel op maandagen en donderdagen open.
  2.   Vanaf 18 augustus tot en met 1 september zijn wij compleet gesloten.
  3.   Bestellingen die na 17 augustus geplaatst zijn (dus tijdens onze zomersluiting), worden weer verzonden vanaf 4 september. Bestellen kan uiteraard gewoon.
Product added to compare.